Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Wnioski o zmianę porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu Nr XII/2025 Sesji Rady Miejskiej w Zdzieszowicach w dniu 29 stycznia 2025 r.
4.
Sprawozdanie z działalności sołectw Gminy Zdzieszowice.
5.
Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego.
a)
w sprawie dokonania zmian budżetu na 2025 r.,
b)
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej,
c)
w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Gminy Krapkowice,
d)
zmieniająca uchwałę w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miejskiej w Zdzieszowicach i nadania jej „statutu”,
e)
w sprawie wyboru opiekuna Młodzieżowej Rady Miejskiej w Zdzieszowicach,
f)
w sprawie pozostawienia petycji bez rozpatrzenia,
g)
w sprawie programu osłonowego na rok 2025 „Bezpieczny Senior”,
h)
w sprawie uchwalenia Programu Wspierania Rodziny w Gminie Zdzieszowice na lata 2025-2027,
i)
w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych podmiotów oświatowych oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania,
j)
w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zdzieszowice – część 2,
k)
w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszarów położonych w obrębie Rozwadza, gmina Zdzieszowice,
l)
w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Zdzieszowice,
m)
w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości w Zdzieszowicach (działka nr 1055),
n)
w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości w Zdzieszowicach (działki nr 2678, 2677, 1062 i 1064).
o)
w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Województwa Opolskiego.
7.
Wolne wnioski, zapytania i informacje.
8.
Sprawozdanie z działalności w okresie międzysesyjnym - Burmistrz Zdzieszowic.
9.
Sprawozdanie z działalności w okresie międzysesyjnym - Przewodniczący Rady.
10.
Sprawozdanie z działalności w okresie międzysesyjnym - Przewodniczący stałych Komisji Rady.
11.
Interpelacje radnych.
12.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych zgłoszone na poprzedniej sesji.