Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Wnioski o zmianę porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu Nr XVII/2025 Sesji Rady Miejskiej w Zdzieszowicach w dniu
12 czerwca 2025 r.
4.
Raport o Stanie Gminy:
a)
raport o stanie Gminy za rok 2024 - wystąpienie Burmistrza Zdzieszowic,
b)
debata nad raportem o stanie gminy,
c)
głosowanie nad udzieleniem wotum zaufania Burmistrzowi Zdzieszowic.
5.
Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu za 2024 r. oraz udzielenie absolutorium Burmistrzowi Zdzieszowic:
a)
rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Zdzieszowice za 2024 r.,
b)
rozpatrzenie sprawozdania finansowego,
c)
rozpatrzenie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Zdzieszowice,
d)
zapoznanie z uchwałą Regionalnej Izby Obrachunkowej na temat opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024 r.,
e)
podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy za 2024 r.,
f)
zapoznanie ze stanowiskiem Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Zdzieszowicach,
g)
zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczącą wniosku Komisji Rewizyjnej,
h)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Zdzieszowic
za 2024 r.
a)
w sprawie dokonania zmian budżetu na 2025 r.,
b)
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
7.
Wolne wnioski, zapytania i informacje.
8.
Sprawozdanie z działalności w okresie międzysesyjnym - Burmistrz Zdzieszowic.
9.
Sprawozdanie z działalności w okresie międzysesyjnym - Przewodniczący Rady.
10.
Sprawozdanie z działalności w okresie międzysesyjnym - Przewodniczący stałych Komisji Rady.
11.
Interpelacje radnych.
12.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych zgłoszonych na poprzedniej sesji.