Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Wnioski o zmianę porządku obrad.
a)
Nr VIII/2024 Sesji Rady Miejskiej w Zdzieszowicach w dniu 23 października 2024r.,
b)
Nr IX/2024 Sesji Rady Miejskiej w Zdzieszowicach w dniu 19 listopada 2024r.
4.
Informacja na temat przygotowania do akcji „zima”.
a)
w sprawie dokonania zmian budżetu na 2024r.,
b)
o zmianie uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawek opłaty za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy Zdzieszowice,
c)
w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Zdzieszowice z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025,
d)
w sprawie przeznaczenia środków finansowych na pomoc zdrowotną dla nauczycieli korzystających z opieki zdrowotnej, rodzajów świadczeń oraz warunków i sposobu ich przyznawania,
e)
zmieniająca uchwałę w sprawie powołania i ustalenia składów osobowych stałych komisji Rady Miejskiej w Zdzieszowicach,
f)
w sprawie stwierdzenia braku właściwości Rady Miejskiej w Zdzieszowicach
do rozpatrzenia skargi,
g)
w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości położonych
w Januszkowicach,
h)
w sprawie opłaty targowej.
6.
Sprawozdanie z działalności w okresie międzysesyjnym - Burmistrz Zdzieszowic.
7.
Sprawozdanie z działalności w okresie międzysesyjnym - Przewodniczący Rady.
8.
Sprawozdanie z działalności w okresie międzysesyjnym - Przewodniczący stałych Komisji Rady.
10.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych zgłoszone na poprzedniej sesji.
11.
Wolne wnioski, zapytania i informacje.