Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Wnioski o zmianę porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu Nr XIII/2025 Sesji Rady Miejskiej w Zdzieszowicach w dniu 26 lutego 2025 r.
4.
Sprawozdanie z działalności i wykonania budżetu Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zdzieszowicach za 2024 rok oraz potrzeby w zakresie pomocy społecznej
na 2025 r.
5.
Sprawozdanie z realizacji „Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Zdzieszowice na lata 2021-2030” za 2024 rok.
6.
Sprawozdanie z realizacji „Programu Wspierania Rodziny w Gminie Zdzieszowice na lata 2022 - 2024” za 2024 rok.
7.
Sprawozdanie z realizacji „Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie Gminy Zdzieszowice na lata 2022-2027” za 2024 rok.
a)
w sprawie dokonania zmian budżetu na 2025 r.,
b)
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej,
c)
w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Województwa Opolskiego,
d)
w sprawie określenia na rok 2025 sezonu kąpielowego oraz wykazu kąpielisk na terenie Gminy Zdzieszowice,
e)
w sprawie przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Zdzieszowice na rok 2025”,
f)
w sprawie ustalenia Regulaminu targowiska miejskiego w Zdzieszowicach,
g)
w sprawie uchwalenia wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Zdzieszowice na lata 2025-2029,
h)
w sprawie przekazania petycji według właściwości.
9.
Wolne wnioski, zapytania i informacje.
10.
Sprawozdanie z działalności w okresie międzysesyjnym - Burmistrz Zdzieszowic.
11.
Sprawozdanie z działalności w okresie międzysesyjnym - Przewodniczący Rady.
12.
Sprawozdanie z działalności w okresie międzysesyjnym - Przewodniczący stałych Komisji Rady.
13.
Interpelacje radnych.
14.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych zgłoszone na poprzedniej sesji.